Astăzi, 29 octombrie, preşedintele Consiliului Judeţean Constanţa, Nicuşor-Daniel Constantinescu, împlineşte o frumoasă vârstă, prilej de bucurie şi, totodată, ceas al bilanţurilor. Nu-l cunosc personal, dar am sentimentul că acest munte de om nu este doar personajul controversat şi hăituit, cel despre care adversarii săi politici îl consideră un fel de cerber al Judeţului, ci un om cu literi mari, capabil să răstoarne munţii din loc pentru a salva o şcoală sau un cămin cultural, dar, mai ales, viaţa unui copil. Poate că sunt patetic, poate că par nesincer, poate că se crede că exagerez, dar aşa îl văd eu pe acest om: un om ca un munte, care se topeşte în faţa zâmbetului unui copil.

Nu este uşor, în aceste vremuri tulburi, să ai pe umeri responsabilitatea unui judeţ, cu atât mai mult a unui judeţ precum Constanţa. Dar politicianul Nicuşor-Daniel Constantinescu ştie, înainte de toate, să fie om, să gândească, înainte de a face calcule seci, economice, la viaţa oamenilor pe care-i păstoreşte. Bine sau rău, rămâne să decidă fiecare, după capacitate, după opţiune, după inimă… Am avut curiozitatea să îl întreb pe Andrei Tinu, fratele meu întru Hristos, crez şi luptă, care crede că ar fi, în două cuvinte, caracterizarea preşedintelui Consiliului Judeţean Constanţa. Andrei mi-a răspuns sec: OM BUN!

Astăzi este ziua acestui OM BUN, ocazie pentru mine de a-i trasmite gândurile mele bune, de belşug, bucurie şi linişte, alături de cei dragi din familie. Într-o mare de suferinţă, aţi ştiut, de multe ori, să alinaţi suflete, să salvaţi vieţi şi să luminaţi conştiinte! În numele lor şi al meu, vă doresc, domnule preşedinte, să vă bucuraţi de măcar o clipă de autentică fericire.

La Mulţi şi Fericiţi Ani!

