Mă aflu iar în faţa calculatorului, cu inima cuprinsă de emoţie şi cu mintea măcinată de gânduri, în încercarea de a găsi cuvintele cele mai sincere, cele mai lipsite de spoială, a acelor „cuvinte potrivite” necesare transmiterii gândurilor mele bune unuia dintre maeştrii mei.

Astăzi, 4 noiembrie, o femeie puternică, doamna conferenţiar universitar doctor Mariana COJOC, o persoană care cofirmă zicala aceea cu esenţele tari care stau în sticluţele mici, împlineşte o frumoasă vârstă… Doamna Cojoc este o femeie deosebită, un dascăl remarcabil, o căutătoare a adevărului istoric, dar mai ales un OM din galeria acelor oameni pe care îi iubesc, îi respect şi îi am ca modele.

Fac parte dintre aceia care cred în forţa taumaturgică şi salvatoare a cuvintele, care cred cu tărie că e de datoria celor instruiţi să-şi aducă aminte de instructorul lor, de cel ce i-a modelat… Sunt cuvinte mari, pentru unii goale, lipsite de consistenţă, dar cuvinte prin care încerc să exprim, chiar dacă stângaci, sentimentele mele de recunoştinţă faţă de tot ceea ce acest minunat dascăl a făcut pentru mine.

Să fiţi sănătoasă, mulţumită de rezultatele muncii Dumneavoastră şi să rămâneţi aceeaşi luptătoare.

LA MULŢI ŞI FERICIŢI ANI, DISTINSĂ DOAMNĂ!

