M-am lăsat cu greu convins să scriu câteva cuvinte despre participarea sau neparticiparea românilor la Referendumul privind demiterea preşedintelui Traian Băsescu. Convins nu de cineva anume, ci de propriile mele raţionamente, de propriile mele trăiri şi experienţe mai mult sau mai puţin politice. Nu voi face apel la cele câteva sloganuri uzitate tot mai des de clasa politică românească, nu voi lăuda excesiv echipa USL, al cărei soldat sunt, şi nici nu voi înfiera, cu mânie proletară, echipa de susţinători ai domnului Băsescu, rezumându-mă la a pune o întrebare celor care, sătui de politică sau, pur şi simplu, indiferenţi, refuză să participe la scrutinul de duminică, 29 iulie 2012: credeţi că vă va fi mai bine dacă staţi acasă?

 Nu voi spune acum de ce cred că Traian Băsescu trebuie să fie nu doar un preşedinte suspendat, ci  şi demis, nu voi deveni parte a războiului declarat de doamna Monica Macovei zilele trecute – Monica Macovei îmi provoacă repulsie, asemenea lui Cristian Tudor Popescu sau  Andreei Pora – , nu mă voi angrena în tot felul de etichetări mai mult sau mai puţin pamfletare, dar vă îndemn să mergeţi la vot, să votaţi după cum vă dictează conştiinţa. Dacă vreţi ca votul vostru să conteze, dacă vreţi să fiţi respectaţi şi dacă doriţi ca politicienii să se teamă de votul vostru, trebuie să votaţi în număr cât mai mare, iar ziua de 29 iulie 2012 este un bun prilej de a vă demonstra forţa. În 2007, am spus DA pentru suspendarea lui Băsescu! În 2012, voi spune DA pentru suspendarea lui Băsescu! Sper ca, de data asta, să mi se îndeplinească visul de a avea o ţară, nu ca afară, ci normală, o ţară unde infractorii adevăraţi vor sta la puşcărie, o ţară în care procesele cu comandă politică vor fi din ce în ce mai puţine, o ţară în care românii să aibă pâine, lapte, carne, legume şi fructe pe masă din belşug!

Îi cerem lui Dumnezeu să ne asculte ruga, dar refuzăm să-I respectăm poruncile… Iisus ne învaţă să-i dăm lui Dumnezeu ce este al lui Dumnezeu, iar Cezarului (Statului) ce este al Cezarului… Eu cred că, exprimându-ne votul, îi vom acorda întreaga noastră consideraţie. Aşa că,

HAI LA REFERENDUM!

