Sunt clipe în viaţă când ţi-e foarte greu să te exprimi, să aduni în câteva cuvinte toate sentimentele frumoase pentru a le transmite celor dragi. Aşa se întâmplă şi acum, la momentul în care fratele meu, pe numele său Andrei Tinu, împlineşte 27 de ani, o vârstă tânără şi frumoasă, dar plină de responsabilităţi şi marcată de evenimente care l-au călit şi l-au format ca om. Evident, gândul meu se îndreaptă spre clipa de neatenţie de anul trecut, care l-ar fi putut duce pe fratele meu dincolo de hotarele acestei lumi. De fiecare dată când mă gândesc la nefericitul eveniment, îi mulţumesc Bunului Dumnezeu că mi-a mai îngăduit să mă bucur de el, că ne-a mai permis să ne ciondănim şi chiar să ne certăm, că, în fine, putem să lucrăm împreună. În ciuda orgoliilor fiecăruia, există acea mână invizibilă care ne înmoaie sufletele în cristelniţa bunătăţii şi a iubirii de frate, făcându-ne să ne bucurăm unul de celălalt.

Să te afli în preajma lui Andrei Tinu este o binecuvântare. Felul lui de a fi, arta de a-ţi împărtăşi din experienţele proprii şi de a te face să înţelegi anumite lucruri, modul serios şi tipicar cu care se ocupă de orice lucru, harul didactic sunt doar câteva dintre darurile cu care Divinitatea l-a hărăzit pe Frăţiorul.

N-am să vorbesc foarte mult despre fratele meu, ci doar îi mulţumesc că are răbdare cu mine, că, în ciuda vârstei mai mici, este cu mult mai înţelept şi să-i doresc să devină un autentic creştin şi intelectual, spre slava lui Dumnezeu şi mersul înainte al omenirii. Acum, la ceas aniversar, vreau să-i cer iertare pentru tot ce i-am greşit, să-i spun că eu i-am iertat tot ce mi-a greşit şi să-i urez ca tot binele din lume să se reverse asupra lui şi asupra familiei lui, cea actuală şi care va să fie, iar mie multe zile alături de fratele dăruit de dinainte de veacuri.

LA MULŢI ANI, FRATELE MEU DRAG!

