21 noiembrie. Intrarea în Biserică a Maicii Domnului. E o zi binecuvântată de Dumnezeu, iar cei născuţi azi au împrumutat câte ceva din darurile Maicii Domnului: bunătate, echilibru, speranţă. Într-o zi de 21 noiembrie, în chiar primul ceas al acesteia, se năştea unul dintre puţinii oameni în care cred, un om care, mai presus de orice, m-a înţeles, m-a acceptat, cu bunele şi mai ales cu relele mele. Este vorba despre Andrei Tinu, cel despre care am spus şi voi continua să cred că este fratele dăruit de divinitate. Nu mi-am propus aici să fac un elogiu al omului Tinu, nici nu am pretenţia că talentul literar mă scoate afară din casă. Tot ce vreau e să îmi exprim gândurile, să îmi arăt aprecierea faţă de un OM. L-am cunoscut pe Andrei atunci când, abia ieşit din adolescenţă, a hotărât să se implice în politică… I-am cunoscut pathosul şi dragostea pentru ţară, am fost martor la drumul său ascendent, intelectual şi politic, l-am felicitat şi l-am certat deopotrivă. Anii trec, iar patima dispare, în locul ei făcându-şi loc experienţa, cumpătul, atenţia… Acum, copilul firav şi blond al lui Dumitru şi al Emiliei e un bărbat puternic, un om însurat, norocos să aibă alături o soţie frumoasă şi iubitoare, ale cărei prenume – Alberta Simona – înseamnă inteligenţă, strălucire, pe de o parte, şi ascultare, pe de cealaltă parte. O soţie care-i va dărui, în ianuarie, o fetiţă.Andrei si Alberta

   E un timp pentru toate. Pentru lacrimi şi bucurie, pentru fericire şi durere, pentru muncă şi pentru linişte… E ziua lui, a fratelui meu. E-o zi ca oricare, dăruită de Dumnezeu pentru rugăciune, iertare şi iubire. E-o zi în care îl rog să mă ierte pentru tot ce i-am făcut rău şi pentru tot ceea ce nu i-am făcut bine. E-o zi în care îi voi spune, cu glas tare şi inimă puternică, în faţa lui Dumnezeu şi a oamenilor: Să îmi trăieşti, frăţior! Să fii sănătos şi puternic, bucurându-te de fetiţa ta, de soţia ta, de măicuţa ta, de toţi cei dragi şi de Crucea pe care ţi-a dăruit-o Dumnezeu.

La Mulţi, Fericiţi şi Smeriţi Ani, Andrei!

